close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך להתמודד עם בריחת שתן

מערכת שורשג אדר, תשפא15/02/2021

שוק מוצרי הספיגה למבוגרים הינו גדול ומגוון. על מנת לבחור את מוצרי הספיגה המתאימים ביותר לכל אדם והאיכותיים ביותר, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום

תגיות:

לא מעט מבוגרים מתמודדים עם בריחת שתן. עבור אותם מבוגרים כיום מוצעים מגוון מוצרי ספיגה שונים שמטרתם היא לסייע להם להתמודד עם בריחת השתן בצורה הטובה והמכבדת ביותר שיכולה להיות. כמובן שחשוב מאוד שכל אדם יתאים את המוצר המתאים לו ביותר. אם חשבתם שהפתרון הבלעדי לבריחת שתן הוא טיטולים למבוגרים, חשוב מאוד שתדעו שקיימים מגוון מוצרים כיום הרלוונטיים עבור בריחת שתן קלה ועד בריחת שתן כבדה מאוד וניתן להתאים מהם את הפתרון הטוב והיעיל ביותר בהתאם למצב של האדם. כמובן שחשוב מאוד לבחור במוצרים של חברה מובילה בתחום, אשר ידועים כאיכותיים, שאינם מנדפים ריח לא טוב

ושמאפשרים לכל אדם לחיות את חייו בצורה מכובדת ונעימה.

מוצרי ספיגה למבוגרים- במה מדובר?
למוצרי ספיגה למבוגרים ישנם מאפיינים שונים אשר הופכים אותם לכאלה שמונעים דליפה של שתן. חלק ממוצרי הספיגה הללו נראים ממש כמו תחתונים אמיתיים ולא מעט מהם מתאימים במיוחד עבור גברים או נשים. ישנם מוצרי ספיגה רב פעמיים אשר ניתן לכבס, אך מרבית מוצרי ספיגה למבוגרים הם מוצרים חד פעמיים אשר רלוונטיים להחלפה מדי פרק זמן כלשהו, בהתאם לסוג הנבחר. מוצרי הספיגה מגיעים במגוון סגנונות שונים, סוגים שונים ורמות ספיגה שונות. המוצרים לבריחת שתן צריכים להרגיע הכי קרוב למה שהאדם נהג ללבוש לפני שהיה חולה. הם צריכים להיות קלים מאוד לשימוש. חשוב מאוד לזכור שאדם מבוגר שמשתמש במוצר ספיגה כלשהו בוודאי חש מאוד לא בנוח עם מצבו ועל כן, על מוצרי הספיגה להיות עד כמה שיותר דקים, על מנת שלא יראה כלל כי האדם משתמש במוצרי ספיגה. כמו כן, על מוצרי הספיגה לנטרל כמה שיותר ריחות לא טובים וזאת בכדי שהאדם לא יתבייש כאשר מתקרבים אליו. אין ספק שבחירת מוצרי ספיגה עבור אדם בוגר שסובל מבריחת שתן זה איננו דבר קל. לא פעם אנשים שזקוקים לאמצעים מעין אלה חשים מבוישים ועל כן, יש לרכוש את האמצעים הללו באופן דיסקרטי ובצורה התואמת לכל אדם.

איזה מוצרי ספיגה קיימים עבור מבוגרים?
ישנם כאמור כמה מוצרי ספיגה שמתאימים עבור מבוגרים: ראשית כל, חיתולים למבוגרים. מדובר על מוצר שאמור לספק הגנה מרבית מפני בריחת שתן הן במהלך היום והן במהלך הלילה. המוצר מתאים לרוב האנשים שסובלים מאי שליטה מתונה או אי שליטה מלאה בסוגרים. המוצר הזה לרוב רלוונטי עבור מבוגרים לא ניידים, המתקשים לגשת לשירותים במהלך היום. מרבית החיתולים הזמינים כיום בשוק הינם חיתולים אלסטיים עשויים בד ארוג ודוחה נוזלים. החיתולים הללו מנטרלים ריחות לא נעימים ושומרים על העור. חשוב מאוד להבחין בין חיתולים המתאימים לשעות היום לבין אלה שמתאימים לשעות הלילה בהתאם לתדירות השימוש ומידת הספיגה של החיתול. ניתן למצוא את החיתולים הללו במידות שונות.

מוצר אחר הוא תחתונים סופגים למבוגרים אשר מתאימים לכאלה שסובלים מאי שליטה חלקית או מחאה על הסוגרים. המוצר מתאים לאנשים שעצמאותם איננה מוגבלת והם רלוונטית לשגרת יום אקטיבית.

מוצר נוסף הוא הפדים והתחבושות הרלוונטיים לבריחת שתן קלה עד בינונית או לאנשים לאחר ניתוחים אורולוגיים או נשים לאחר לידה. הפדים והתחבושות מגיעים במגוון גדלים עם מרכזי ספיגה שונים במטרה לספק התאמה למרבית הגוף ולספק שגרת חיים פעילה ללא תחושה של אי נוחות כלשהי.

כיצד בוחרים מוצרי ספיגה למבוגרים?
כאמור, שוק מוצרי הספיגה למבוגרים הינו גדול ומגוון. על מנת לבחור את מוצרי הספיגה המתאימים ביותר לכל אדם והאיכותיים ביותר, חשוב מאוד לבחור בחברה מקצועית ומנוסה בתחום מוצרי ספיגה מכל הסוגים למבוגרים. דנאל אונליין מציעים מגוון רחב של סוגי מוצרי ספיגה למבוגרים, הידועים באיכות שלהם ובמחיר הנוח שלהם.

לפרטים נוספים או הזמנות, התקשרו: 077-2085240

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה